úterý 11. listopadu 2008

Fallout 3

Cuando era pequeno, jugado Fallout y Fallout dos. Proto je jasne, ze jakmile se objevily zprávy o Falloutu 3, tak jsem se začal těšit. Jakmile hra vyšla, tak jsem si jí "opatřil" a začal hrát...

Zjišťuji, že hra přešla do plně 3D pohledu, v případě napadení je nutné rychle stisknout klávesu V, která zapne tahový mód, pokud nebudete dost rychlý, tak uvidíte zem zespoda. Toto je velká chyba, která mi přeci jen kazí hru, dříve se dalo volně chodit po lokaci a v případě problémů se dalo rychle zdrhnout, člověk se nemusel bát, co na něj zezarohu vybafne. Atmosféra se tvůrcům opravdu povedla, svět je ponurý, vybombardované domy, zničená auta, rozbité mosty, prostě postapokalyptická zem.

Najednou bylo o 4 hodiny později a já měl objeveno první město a vyřešil první questy. Tohle musí skončit, tolik času nemám, musím hraní omezit. Jedu metrem a co neslyším: "Ty vole, jak budeš malej, vole, tak si nacpi aspoň 25 ikspé pointů do výbušnin, pak utečeš, vole, dojdeš do Megatonu a zajistíš tam tu bombu. Za to získáš levly a jdeš dál... " Okamžitě jsem pochopil, o co jde a pocítil jsem nutkání vzdát záživnou přednášku a jít pařit :D Protože mám ale pevný charakter, řekl jsem si: "GO, GO, GO", zrychlil krok a nechal mladý za zádama.

Ale za tři dny jsem neodolal a znova tu ikonku pustil, nahrál poslední pozici a hrál dál. Objevil dalsi lokace a super ohnivé pavouky, kteří mají krásný malý plamenometík, kterým vás uškvaří zaživa. Mrchy jsou navíc velice dobře organizovaní, strašně mi připomínají replikátory ze StarGate. Najednou po vás prostě jde celé město, mrchy vylézají ze všech ulic a domů a pokud nezačnete rychle zdrhat, máte to spočítané... Probral jsem se a zjistil, že jsou zase 4 hodiny fuč. Tohle musí přestat.

Od té doby uplynulo 5 dní a já jsem zatím "čistý", nevěřím ale, že to vydržím delší dobu. Fallout 3 se prostě povedl.

Žádné komentáře: