úterý 23. prosince 2008

Výtah Petersik pošel

Tak nám v sobotu pošel výtah. Jak se to mohlo stát? Ráno jsem odešel hrát vánoční floorballový turnaj, o kterém se ještě zmíním. Když jsem se večer vrátil, upoutala mne cedule na dveřích, kde bylo dost zmateně napsáno:

"Výtah mimo provoz, dle vyjádření hasičů, neodborná manipulace, poškození (násilné vykopnutí) vnitřních dveří v 11. patře. Mimo provoz na dobu neurčitou."

Z čehož jsem pochopil, že výtah zřejmě nějakou dobu nepojede, což je veselé vzhledem k tomu, že jsou Vánoce. V sobotu ráno se prý na výtah byli podívat zástupci společnosti Petersik, od které výtah máme. To, že vydával šílené zvuky je moc nezajímalo, ale teď konečně mohou jednou říct, že to není jejich vina. I když pokud některý z našich sousedů opět uvízl v nočních hodinách ve výtahu a nemohl se dovolat pomoci chápu, že mu došla trpělivost a pomohl si ven sám. Jsem zvědav, jak se situace dále vyvine, a kdy opět náš výtah začne jezdit.

Žádné komentáře: