neděle 4. ledna 2009

Bordel v O2?

Před pár dny mi přišla zajímavá SMSka.

Z čísla 999210
O2: Vas pozadavek c: 59.....409 na dobiti +420......... castkou 200kc byl prijat. Po obdrzeni dobijeci SMS vypnete a zapnete Vas telefon. O2

I zaradoval jsem se, že mi O2 posílá dárek k Vánocům. Následovala SMSka:

Z čísla 999222
Kredit na Vasi O2 karte byl navysen. Stav Vaseho kreditu k 19.12.2008 13.16 je xxx Kc.

Po chvíli ale dorazila další zpráva:

Z čísla 999220
Vazeny zakazniku, na Vase telefonni cislo byl omylem dobit kredit. Tato castka Vam bude odectena. Omlouvame se za pripadne obtize. O2

Pochopil jsem, že se žádný dárek nekoná a čekal, co se bude dít dále.

Z čísla 999222
Stav uctu byl snizen.

Čekal jsem nějakou mnohem lepší hlášku, minimálně další omluvu, kdo ty SMS zprávy má pořád mazat. Zajímalo by mě, kdo co tehdy prováděl a jestli se toto stalo více lidem, jestli se občas systém O2 zblázní a začne posílat kredit na všechny strany, anebo se jen nějaký operátor překliknul.

Žádné komentáře: