čtvrtek 22. ledna 2009

Enprag - online obchod s kovovým nábytkem

A opět tu máme čerstvé zkušenosti s další skvělou firmou. Firma Enprag provozuje doménu www.kovovynabytek.cz, koupíte vybavení do dílen a kanceláří. Mají kartotéky, police, trezory i trezorky, skříňky, židle, křesla a dokonce i testery bankovek.

Potřeboval jsem koupit kartotéku, tak jsem se registroval a do nákupního košíku hodil kartotéku. Poté jsem vybral druh dopravy, dodací adresu a pak už jen čekal, kdy přijde. Do emailové schránky mi hned přišlo potvrzení, že jsem si věc objednal a že za 3-6 týdnů bude na místě.

Tento týden v pondělí zvoní telefon... "Dobrý den, kartotéku Vám dovezeme ve čvrtek." Výborně, doba čekání tedy byla 3 týdny. Ve čtvrtek zvonil telefon znovu, čekal jsem, že řidič zabloudil, popř. je na hranicích města.

"Dobrý den, moc se omlouváme, ale dneska Vám to nepřivezeme. Stala se taková nehoda."
"Jaká?", a už jsem si představoval zcela zdemolovanou kartotéku.
"My jsme ji jaksi zapomněli naložit"
"... A kdy jí teda přivezete?"
"No další cestu okolo máme za měsíc..."

Po krátkém vysvětlení, že lze objednat kartotéku jinde a že mají problém oni, dispečer slíbil, že se příští týden ozve. Tak jsem zvědav, jestli příští týden bude kartotéka na místě, anebo se opět stane nějaká "nehoda".

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak tady jsou zkušenosti mé s firmou Enprag. 6.1.12 jsem objednal dvě skříňky, termín dodání 4 týdny, 6.2.12 jsem urgoval dodání a odpověď - 13.1.12 bude dodána (asi se spletli), no a je 26.2.12 a nic..... Možná mysleli příští rok.... Petr