čtvrtek 8. ledna 2009

Novoroční předsevzetí

Také jste si dali nějaké novoroční předsevzetí? Takové to přání, které se během pár dní rozplyne jako pára nad hrncem a na které si opět vzpomenete za rok? Budu pravidelně sportovat, přestanu kouřit, přestanu jezdit načerno...

Po 8 dnech někteří svá předsevzetí už dávno zapomněli, někteří se pořád snaží, hrstka svůj sen stále sní. Včera jsem jel metrem na trase C směr Dejvická. Na Staroměstské přistoupili dva revizoři a začali procházet vagon. Začal jsem tahat z batohu lítačku a čekal, jestli se jim podaří dojít až ke mně, anebo chytnou někoho až po mě.

Jaké bylo moje překvapení, když zkontrolovali nejen mne, ale i každého dalšího ve vagoně a na další stanici museli smutně vystoupit. Nebo by měli mít vlastně radost? Stal jsem se svědkem malého zázraku, protože jsem ještě nikdy ve svém životě neviděl, že by v metru revizoři nikoho nechytili. Že by se začalo blýskat na lepší časy a lidé by přestali krást? I když ceny lístků v Praze jsou vlastě také takovou krádeží za bílého dne...

Žádné komentáře: