středa 8. července 2009

Zase ty otravné Windowsy

Dneska jsem přišel ke svému notebooku a už zdálky jsem slyšel, že něco není v pořádku. Větrák mi při maximálním výkonu vydává pěkných pár decibelů. Po zapnutí monitoru jsem nezjistil nic, jen myška se kapánek cukala. Známý chvat Ctrl Shift Esc mi ukázal žrouta prostředků – indexovací proces.

Tak mi došla trpělivost a rozhodnul jsem se indexování zakázat. Tato novinka stejně přišla až se service packem 3, předtím jsem byl schopen fungovat bez indexování, zvládnu to i teď. Jak na to? Je to vcelku jednoduché…

Pravým myšidlem klikneme na diskovou jednotku a zvolíme Vlastnosti. Následně odkřížkujeme Povolení indexování, klikneme OK a vyčkáme, až se změní nastavení. Pokud často nehledáte soubory, počítač nebude tak často “funět”.

Žádné komentáře: