pátek 22. ledna 2010

První odkaz na tento blog

Je to tu, konečně si někdo všiml, že tento blog existuje a uveřejnil na něj odkaz. Už jsem v takovou zprávu ani nedoufal. Po roce a půl psaní první link, i když některé komentáře se zde zjevily a na některá klíčová slova se pořád dostává tento blog na přední stránku vyhledavače. (např. Trial Reset :)

Web, který sem odkazuje je neconoveho.cz , konkrétně článek Proč se vyplatí blogovat za idnes.cz Autorka poukazuje na to, že se zpráva o podobě loga ODS a Nike objevila nejprve na Twitteru, následně ji zveřejnila moje maličkost, následně dlouho nic, až nějaký blogger napsal na idnes a tím rozpoutal zájem medií. Z čehož plyne jediné, pokud chcete vzbudit zájem, blogujte na nějakém velkém zpravodajském portále, např. výše zmíněném iděsu.

Osobně je mi jedno, kdo můj blog čte, nepřispívám pravidelně a pochybuji, že si někdo touto adresou hltí RSS čtečku. Je mi fuk, kolik lidí ho sleduje, ale pěkný rostoucí graf v Google Analytics vždycky potěší :) Tak doufám, že toto nebyla první a poslední vlaštovka, která přilétla.

Žádné komentáře: