úterý 13. dubna 2010

Komunikace s betonovou stěnou

Občas se mi stane, že mám pocit, jako bych si psal e-maily s betonovou stěnou. Uživatel na druhé straně nejeví žádnou snahu o domluvu a úspěšně se brání sdělit jakékoliv informace o svém problému. Naposledy se mi to stalo dnes, v takových chvílích mám pocit stoupnout si ke zdi a mlátit do ní hlavou – přikládám stručný popis komunikace:

 

Rozpadlé kódování v e-mailu a na začátku komentář:

Co může způsobovat tohle, že někomu přijdou takový nesmysly. Šlo to pro xxxxx. díky za info. X

 

Moje odpověď:

Nějaký zvláštní emailový klient, zjisti, jaký.

X:

xxxxxxxx@xxxxxxx.cz. Co potřebuješ vědět víc? X

Začínám být lehce nervózní:

V čem to otvírala a jestli když to otevře v jiném klientovi to je ok a jestli neví o dalších lidech se stejnými problémy.

X:

Podle mě to ani neotvírala, protože s těma hámotinama se to bála i otevřít. A nejde tam ani pochopit o co se jedná.

Zhluboka dýchat, lehce sarkastická odpověď bude stačit…

Tak nejak ti to asi poslala

X:

posílala viz. níže v mailu. Tam to všechno je. Celé jsem ti to přeposlala.

A tak stojím u zdi…

Posila se to vetsinou z takového programu, tomu se říká emailovy klient, napr Outlook…

Je potreba vedet, jakeho klienta a verzi pouziva, zrejme to bude něco netypickeho.

Doufám, že dnes už žádný e-mail nepřijde…

Žádné komentáře: