úterý 1. června 2010

RFID čtečka v Dell Latitude E6500

Před dvěmi měsíci jsem dostal služební Dell Latitude E6500. K dokonalosti mu chybí už jen čtečka otisků prstů, mám pocit, že obsahuje i modul pro vyhledávání v případě krádeže (ten ale není aktivován).

Jako první mě zaujala bezkontaktní čtečka RFID, podsvícená klávesníce a display měnící jas podle okolí – ambilight sensor. No ale k věci. Zjistil jsem totiž, že čtečka je nějaká proprietární a windows ji nenaleznou jako normální čtečku. Co s tím?

Nainstaloval jsem aktuální ovladače od Dellu a aktivoval jejich přihlašovací software. Pak jsem našel v adresáři c:\Program Files\Broadcom Corporation\Broadcom USH Host Components\CV\bin soubor ushradiomode64.exe, kterým se ovládá mód čtečky. Je potřeba spustit příkaz

  ushradiomode -n

a restartovat počítač, Windows pak naleznou nový HW – bezkontaktní čtečku :)

1 komentář:

RFID čtečka řekl(a)...

To byly doby. Dneska jsou RFID čtečky i v přístupových systémech, které jsou pokročilé a skvělé.