pondělí 1. srpna 2011

Amazon Kindle – Reklamace

Posledních pár týdnů jsem slyšel mnoho různých příhod o rozbitých Kindlech. Prasklé displeje, povolené šroubky, záseky. Pouzdro mám a chovám se ke čtečce slušně, takže se mě to netýká. Pak mi ale ukázal svého Kindla kamarád a znervózněl jsem. Z ničeho nic se mu zasekl na jedné obrazovce spořiče a dál nejel vlak. Ať jsme ho restartovali, nebo ne, vůbec nic. Jediné, co fungovalo, byla vnitřní flash paměť při připojení k PC.

Dnes jsem ho potkal, v ruce, jak jinak, Kindl. Měli jsme ho ale oba. Hned jsem se tedy zeptal, jestli se mu ho podařilo opravit a jeho odpověď mě dost překvapila. Minulou sobotu se odhodlal zavolat do Amazonu a ve středu mu přišel nový výrobek! Z karty mu strhli 20 USD za poštovné, ale další den byla platba refundována. Má teď 30 dní na zaslání zaseknutého Kindla zpět a když mu bude reklamace uznána, vrátí mu i náklady na poštovné.

Tomu říkám služba zákazníkovi, mnozí prodejci u nás by se mohli učit. Na západě jsou prostě o světelné roky dále.

Žádné komentáře: