neděle 27. listopadu 2011

Česká pojišťovna na hraně?

Před týdnem mi přišla obálka od České pojišťovny. Výhodné životní pojištění, stačí pouze zaplatit a smlouva je uzavřená. Rozhodnout se můžu do konce měsíce, přiložena byla i složenka s vyplněnými údaji. Stačí jen zaplatit a to ideálně hned.

Mimořádná, časově omezená nabídka, tato slova napsaná tlustým písmem by v někom mohla evokovat jistou podprahovou formu nátlaku. Jen drobný poplatek pod 300kč a pozůstalí dostanou 500000kč v případě smrti úrazem a 1000000kč v případě autonehody. Sázet se s pojišťovnou o to, jestli se mi něco stane, nehodlám, takže jsem na tuto nabídku nereagoval a věc považoval za vyřešenou. Mezi námi, 100kč za den léčení následkem úrazu a 400kč za den hospitalizace by mě stejně moc nevytrhlo. V nemocnici by mi hned 100kč sebrali za pobyt a navíc jde o docela směšné částky, které si raději odložím stranou.

V pátek jsem ale po příjezdu domů objevil na stole další obálku od ČP. Pan Zdeněk Románek, náměstek pro řízení vztahů z klienty mi taktně připomíná, že nabídka stále ještě trvá a mám jedinečnou šanci uzavřít životní pojištění. Opět doprovázeno složenkou, kdybych náhodou zapomněl, jaké údaje mám pro platbu použít. Na složence opět velkými písmeny Uhraďte do 30.11.2011 a v dopise zvýrazněna slova mimořádná, časově omezená. V dopise je též zmíněna rychlá likvidace 3 dny po nahlášení úrazu. S ČP mám bohužel, co se likvidace týká, hodně špatné zkušenosti. Likvidaci krádeže motorového vozidla pojišťovna řešila 5 měsíců.

Zřízením pojištění zodpovědnosti jsem zřejmě podal prst ďáblovi, který mne teď bude bombardovat různými supernabídkami, které si nemohu nechat ujít. Jen se trochu divím, že ČP nevyužívá moderní distribuční kanály, jako je email, nebo SMS. Tak třeba příště…

Žádné komentáře: