středa 16. listopadu 2011

ZTE Skate – černá obrazovka při volání

Kolega v práci si zakoupil telefon ZTE Skate s nejnovějším Androidem 2.3.5. Telefon na první pohled vypadá jako velké pádlo, do malé kapsičky se nevejde. Zpracováním vypadá poměrně slušně, nikde žádné škvíry ;)

Při volání se ale telefon choval hodně zvláštně – zčernala mu obrazovka a jediným východiskem bylo vyndat baterii a přístroj restartovat. Co s tím?

Po chvíli hledání jsem nalezl následující podivnou kombinaci, která ale kupodivu vedla k úspěchu:

Na telefonu zadejte tento kód a stiskněte odeslat:

*983*0#

V menu, které se Vám objeví, sjeďte úplně dolů na Sensors a zvolte Calibrate. Zakrytím a odkrytím telefonu se změní status Fail na Ok a je hotovo. Telefon se začal chovat korektně a už se vypíná i zapíná tak, jak má.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Díky za info, už jsem měl namířeno do krámu na reklamaci. Řešil jsem to dočasně nastavením vypínacího tlačítka v usnadnění tak, aby ukončoval hovor.

ufonek řekl(a)...

Není zač, když jsem to s kolegou vyřešil, tak mi bylo jasné, že to musím poslat dál. Docela dobrý špek ;)

Anonymní řekl(a)...

DĚKUJI !!!!

to je ale špek špekovitý!

už jsem myslel, že ten telefon vyhodím z okna.

omylem vytočená čísla vždy znamenala trapas jak Brno.

Unknown řekl(a)...

Ja mám android 4.1.1 na Prestigiu DUO 4500 a tiež mám tento problém ale keď zadám ten kód tak mi napíše: "Problém s pripojením alebo neplatn´kód MMI." neviete čo s tým???