neděle 9. září 2012

HTC Tattoo se při startu stále restartuje

Minulý týden se mi stala taková ošklivá věc – z ničeho nic se mi telefon najednou restartoval a pak už se restartoval pořád dokola. Hnus. Předtím si sice stěžoval, že mu dochází hlavní paměť, ale to přece není důvod k totálnímu umření. Dnes už vím, že je, internet je plný nářků uživatelů ve stylu Android is still rebooting…

Mě bohužel nepomohlo ani doporučené vyjmutí SD karty, tak došlo na obnovu. Nastartoval jsem telefon stiskem domečku a zapínacího tlačítka, objevil se mi ClockworkMod Recovery. V něm jsem namountoval USB storage a také /data –> jde o menuMounts and Storage.

Připojil jsem telefon k počítači a pomocí příkazu z SDK kitu adb devices zjistil, že je mé zařízení korektně připojeno a to v módu recovery.

Pak jsem příkazem adb shell získal přístup do telefonu.

V adresáři /data/data jsem našel adresář aplikace, kterou jsem chtěl zazálohovat.

Zálohu volání, telefonního seznamu, SMS zpráv a dalších věcí jsem provedl následujícími příkazy:

  1. Vytvoření adresáře na sd kartě – cd /sdcard
  2. mkdir backup
  3. Přenos souborů s uživatelskými daty
  4. cp /data/data/com.android.providers.contacts/databases/contacts2.db /sdcard/backup
    cp /data/data/com.android.providers.telephony/databases/mmssms.db /sdcard/backup
    cp /data/data/com.sec.android.provider.logsprovider/databases/logs.db /sdcard/backup
    cp /data/data/com.sec.android.app.memo/databases/Memo.db /sdcard/backup
    cp /data/data/com.android.providers.calendar/calendar.db /sdcard/backup

Následně jsem se pokusil telefon obživit promazáním nějakých aplikací – odnesl to facebook :) Světe, div se, telefon už mi nabíhá :D

Poučení? Více zálohovat a neignorovat hlášení, že dochází volné místo v interní paměti.

Žádné komentáře: