úterý 20. listopadu 2012

Sedačka je doma

IMG_2660Minulý týden jsem si říkal, co bych si koupil do bytu. Po zavrhnutí sádrových trpaslíků a kovářské sady jsem vymyslel něco na sezení. Něco pohodlného, lehkého, skladného, co je moderní a prostě skvělé. Vyhrál sedací vak, který jsem si vyhlédl již před lety, když jsme na něm lenošili na výstavě Dokoupil 100. Jaký ale koupit? Originál? Kopii? Kopii kopie?

Dlouho jsem váhal, bádal, vybíral, ale nakonec zvítězil selský rozum a čistě poměr cena-výkon. Fatboy Marimekko sice vypadá supersexy, ale nespadá do mých finančních limitů a co když nedejbože není sedací vak to pravé? Zvítězila tedy lowendová napodobenina z eshopu www.nejlevnejsipytel.cz v barvě modré.

IMG_2662Po pár dnech mi přišla SMSka, že je pytel na cestě, poslán balíkem do ruky od České pošty. Byl jsem zvědav, přesunul jsem si dodání na večerní hodiny a čekal, co se bude dít. Zapomněl jsem na dodávku a zůstal déle v práci, nikdo ale nevolal. 5 minut před koncem dodávání jsem ale už byl naštěstí doma. Najednou zvoní zvonek, že by pytel? Skutečně, naštvaný doručovatel se ohlásil, že čeká v přízemí. Trochu ho vykolejil fakt, že nemám popsaný zvonek a v tu chvíli vypadla O2 mobilní síť, takže se nemohl dovolat. Na čele měl LED lampičku a v rukou obří desetikilový černý pytel na mrtvoly :)

Balíček jsem si převzal, vyvezl výtahem a rozbalil, skutečně to byl pytel. Bohužel převozem trochu nasmrádl od pytle na mrtvoly, ale dnes po třech týdne už není cítit prakticky vůbec, resp. mi ani neslzí oči, když na něm sedím. Sedoležení v něm je velice pohodlné, vak se v průběhu upravuje a upravuje, občas ale až příliš. Co bych mu vytknul je suchý zip, kterým lze vak rozepnout a doplnit kuličky. Obal je bezproblémový z umělého materiálu, takže se nezašpiní. Jen ten prach by se na něj nemusel tak lepit.

Za necelých 1600 korun je to koupě, které rozhodně nelituji.

1 komentář:

Marta řekl(a)...

Tak na sedací pytel nemám ani pomyšlení. Jednou jsme takhle byli na firemním večírku. Já jsem si vzala drink, sedla si na sedací pytel a on se v tu nejméně vhodnou dobu roztrhl. Kuličky byly všude a já vypadala jako nějaký peciválek. Od té doby už nikdy. Raději kvalitní křeslo