sobota 23. března 2013

Čajová konvička RIOBA

Před mnoha a mnoha lety jsem v jedné restauraci, už si ani nepamatuji v které, dostal čaj v úžasné skládací konvičce s hrnečkem. Celek do sebe skvěle zapadal a konvička i hrneček se daly nést v jedné ruce. Navíc konvička nahřála hrníček, tedy jakési dva v jednom. Od té doby jsem na tento výrobek narazil už jen jednou. Rozhlížel jsem se v obchodech, ale nikde jsem tuto sestavu nemohl nalézt, až nám přišel Makro katalog Epikure.IMG_2850

V něm na straně tři moje konvička s hrníčkem, navíc za docela příjemných 120kč. Náhodou jsme do Makra jeli, ale bohužel, v regálu zbylo po konvičkách jen jedno víčko, vše bylo rozprodané. Od té doby jsem se vždy, když jsem byl v Makru, díval po konvičce, ale stále bez úspěchu. Až před týdnem se mi zadařilo, konviček měli dokonce pět. Neváhal jsem a jednu hned přidal do košíku, jen jsem se trochu bál, že se na mě po otevření vysype hromada střepů.

Nakonec se nestalo a mám krásný nový přírůstek do kuchyně…

IMG_2852

Žádné komentáře: