neděle 8. prosince 2013

Jak smazat album v iPadu?

V práci jsem si půjčil iPad čtvrté generace, abych na něm vyzkoušel svou plánovanou aplikaci. To se částečně povedlo, zjistil jsem, že je pro ní mnohem vhodnější iPhone ;) To ale nebr8nilo tomu, abych zjistil, že v iPadu má jeden kolega fotky z dovolené a druhý je přihlášen do svého Google účtu. Jednoho kolegu jsem odhlásil a druhého se zeptal, jak to vlastně myslel, jestli chce vážně po firmě šířit své fotky.

Dostalo se mi poměrně překvapivé odpovědi – nevěděl, jak to rychle smazat. Slíbil jsem mu tedy, že iPad promažu. Jaké bylo ale mé překvapení, když jsem zjistil, že to není vůbec jednoduchý úkol a bez stolního počítače se neobejdu. Po několika marných pokusech a googlování se mi podařilo najít řešení. Připojíme iPad k iTunes, klikneme na fotografie, rychle zapneme synchronizaci jen nad vybranými adresáři. Následně se nás iTunes zeptají, jestli mají promazat iPad, správná odpověď je ano. Pak už stačí jen chvíli počkat a je hotovo.

Jak by se ale mělo postupovat v případě, že chceme část fotek zachránit, netuším. Nejspíš to vůbec nejde. A pak že je iPad navržen tak, aby se lehce a snadno používal. Jen nesmíte chtít mazat to, co jste tam nahráli…

Žádné komentáře: