neděle 23. března 2014

Samsung Kies nestartuje

Nedávno jsem místo starší, nicméně pořád funkční, Nokie E52 dostal nový služební telefon – Samsung S4 mini. To, že jde pro mě o neuvěřitelný zážitek, protože jsem nečekal, jak moc se úroveň nových telefonů posunula, bych tady mohl psát dlouze, o tom ale jindy. S čím jsem od začátku bojoval, bylo připojení k počítači. Po připojení k počítači se totiž přístroj hlásí jako podivné multimediální zařízení, na jehož vnitřní úložiště se není možné dostat. Respektive velice nepravidelně – občas se obsah přístroje ukáže, občas ne. Co načtení ovlivňuje, jsem bohužel neodhalil.

Samsung pro připojení telefonů k počítači používá aplikaci Kies, kterou jsem si z webových stránek nainstaloval. Žel po startu se ozval Windows zvuk chyba a nahrávání aplikace pořád točilo stavovým kolečkem. Po restartu telefonu i Windows se mi nainstalovaly nové aktualizace a upgrady ovladačů, bohužel bez většího úspěchu. Po chvíli hledání hesel “kies crash” a podobných, jsem ale řešení nalezl. Postup je poměrně jednoduchý:

1. Přepněte se do adresáře, kde máte Kies nainstalovaný: (C:\Program Files\Samsung)
2. Vyhledejte soubory s maskou (*.config) , které obsahují text: useLegacyV2RuntimeActivationPolicy
3. Zeditujte následující část kódu:
<startup useLegacyV2RuntimeActivationPolicy="true">
        <supportedRuntime version="v4.0" />
        <supportedRuntime version="v2.0.50727" />
</startup>
4. Odstraňte tlustě označený řádek tak, aby výsledek vypadal takto:
<startup useLegacyV2RuntimeActivationPolicy="true">
        <supportedRuntime version="v2.0.50727" />
</startup>

Po těchto úpravách už Kies bez problémů startuje.

1 komentář:

bb99 řekl(a)...

tyhle nový telefony už se s počítačem synchronizovat nemusí :) je lepší je synchronizovat třeba s gmailem nebo s něčím jiným, na soubory třeba dropbox nebo google drive