úterý 26. července 2016

Česká pojišťovna - to jako vážně?

Před několika lety jsem si sjednal pojištění odpovědnosti u České pojišťovny. Je to přesně jeden z těch molochů, které nikdo nemá rád a ani já tuto společnost úplně nemusím. Nezapomenu na dobu, kdy jsem platil přes 8 tisíc povinného ručení jen proto, že jsem měl Škodu Felicii 1.9D s neuvěřitelnými 55kW výkonu. Byl jsem tehdy mladý a blbý. Pak jsem prozřel a zjistil, že existují i jiné pojišťovny a ty umí účtovat dle skutečného výkonu vozidla a nikoli slepě dle objemu.
Ale dost házení bahna - sjednal jsem si pojištění odpovědnosti za cca 420 korun ročně. Po průzkumu trhu to vyšlo jako nejlepší pojištění a tak jsem se skřípějícími zuby pojištění sjednal, naštěstí to jde i přes web.
Minulý týden mi přišla zpráva do klientské zóny České pojišťovny. Správně jsem očekával, že půjde o roční vyúčtování s výzvou k zaplacení. Po přihlášení na mě vyskočil banner - sjednejte si dnes pojištění odpovědnosti za 380 korun. Výhodná nabídka. Jen teď a online.
Podíval jsem se na předepsané pojistné a pamatoval jsem si to dobře - 420 korun. Moc jsem nechápal, proč mi pojišťovna nabízí levnější pojištění a pak se mi vysměje. Napsal jsem na klientské centrum, jak to mám tedy chápat.
Po dvou dnech mi přišla zdvořilá odpověď - pojistku mohu vypovědět 6 týdnů před koncem pojištění, což už ale vypršelo, protože výzva k zaplacení chodí měsíc předem. Pojistné za sníženou cenu si samozřejmě kdykoliv sjednat mohu.
Pojištění jsem tedy zaplatil a za rok pojistku vypovím a budu hledat jinde.

Žádné komentáře: