Dnes v noci proběhne další ročník Superbowlu, finále americké NFL. Na pár hodin se téměř zastaví život, počet diváků bude obrovský. Loni sledovalo tuto událost 97,5 milionu diváků.
Letos bude tuto událost přenášet společnost NBC, která se ale bude muset poprat s úbytkem zájemců o reklamu. Ano, krize zavítala i sem. Loni stál 30 vteřinový šot 2,7 mil. USD, letos je cena o více než 10 procent vyšší - 3mil. USD. Osobně se nedivím, než dát 62mkč za reklamu, to bych si raději koupil nový barák na Kajmanech, anebo zaplatil roční výplatu 250 lidem. To vše vyletí komínem za 30 vteřin.
Společnosti jako FedEx, General Motors či Garmin velice váhaly, jestli mají v těchto časech reklamní prostor zakoupit, jestli se tak opravdu stalo, uvidíme dnes od 0:00 na televizní stanici Nova Sport. Vlastně neuvidíme, u nás bude v přestávce Horst Fuchs a jeho skvělé výrobky.
Jestli jste nikdy neviděli americký fotbal, doporučuji Vám dnes ponocovat a alespoň na chvíli zápas sledovat. Loni jsem zcela náhodou přepnul, když Superbowl začínal a vydržel jsem až do konce. Eli Manning a jeho New York Giants spolu s New England Patriots udělali ze zápasu opravdové drama a až do poslední chvíle nebylo jasné, kdo vlastně vyhraje.
Letos se hraje v Tampě, nastoupí proti sobě Pittsburgh Steelers a Arizona Cardinals. Pokud se obáváte, že nepochopíte, o co jde, komentátoři během přenosu vysvětlují pravidla, takže pochopíte, že to není jen bezhlavé berany berany dus s 10 metrovým rozběhem.