Dnes je 16.1.2008 a náš výtah stále nejede. Minulý týden nás navštívili zástupci firmy a prohlédli, kde je problém. Objednali náhradní díl, prý z Itálie, že bude tak za týden. V našem domě žijí i poloinvalidní lidé, pro které nefunkční výtah prakticky znamená domácí vězení. To trvá již 25 dní.
Dnes je 16.1.2009, a ač je to neuvěřitelné, výtah nejede od 23. prosince. Tleskám servisním schopnostem firmy Výtahy Petersik a doufám, že jejich výtahy nejsou instalovány na kritických místech jako jsou nemocnice, extrémně vysoké domy atd...
Aby mě nikdo nemohl nařknout ze zaujatosti dodávám, (ano jsem možná trochu zaujat, protože výtah budeme splácet několik let a celkové náklady se vyšplhají k 5 milionům) že toto pondělí zamrzl výtah od firmy MSV Liberec - jednalo se o přístavbu proskleného výtahu na Karlově náměstí. Podařilo se ho ale opravit do druhého dne a to je přesně doba, kterou bych od servisního zásahu výtahářské firmy čekal.
To nejlepší na závěr je hláška technika na stížnosti jedné naší sousedky: "Jó s kým bydlíte, to je Váš problém.". Slušelo by se dodat: "Náš nefunkční výtah je zase problém Váš.". Ale koho jsme si vybrali, toho máme, do budoucna ale víme, že až budeme kdekoliv potřebovat výtah, tak s firmou Výtahy Petersik tedy rozhodně ne.
pátek 16. ledna 2009
úterý 13. ledna 2009
Jak zrušit komunisty
Dnes ukážu jednoduchý návod, kterak zničit KSČM. Není potřeba petice, není potřeba soudů, stačí jen sehnat 100 000 odhodlaných lidí. Jak tedy na to:
1. Připravte si 100 000 a více lidí. Ideálně rozprostřené po ČR.
2. Domluvte se na vstupu do KSČM.
3. Svolejte mimořádný okresní sjezd a zvolte "své" vedení.
4. Svolejte mimořádný krajský sjezd a zvolte "své" vedení.
5. Svolejte mimořádný republikový sjezd a zvolte "své" vedení.
6. Pokud budou jakékoliv volby, zablokujte vytvoření kandidátky.
7. V tomto stavu vyčkejte do parlamentních voleb.
8. Po "nepovedených" parlamentních volbách, ve kterých Vaše milovaná KSČM nezíská ani jedno poslanecké křeslo svolejte mimořádný sjezd.
9. Na sjezdu odhlasujte rozpuštění KSČM.
Možná rizika:
1. Lidé, kteří se budou účastnit projektu se mezi sebou začnou hádat a neshodnou se na "novém" vedení, popř. nebudou chtít nekandidovat do parlamentu.
2. Lidé nepřekousnou "odpor" ke KSČM a odmítnou do ní vstoupit.
3. Náklady - jsou relativně malé, členský poplatek je 200kč na rok, rozdělí se mezi 100 000 lidí. (20 000 000kč).
Někteří možná navrhnou, že toto řešení je nedemokratické, ale chyba, rozhodne vůle většiny, lidu, a o tom přeci demokracie je. Pokud by tento nápad chtěl někdo doopravdy realizovat, vzdávám se jakýchkoliv autorských nároků a jsem ochoten se ho účastnit.
KSČM měla na konci loňského roku 77 115 členů, což je stále nejvíce z českých politických stran. - Zdroj: Novinky.cz
(Tímto způsobem lze "potopit" jakoukoliv stranu, většinou s mnohem menším počtem lidí, protože KSČM je největší politickou stranou dle členské základny v ČR. Na lokální úrovni se tak už často děje.)
1. Připravte si 100 000 a více lidí. Ideálně rozprostřené po ČR.
2. Domluvte se na vstupu do KSČM.
3. Svolejte mimořádný okresní sjezd a zvolte "své" vedení.
4. Svolejte mimořádný krajský sjezd a zvolte "své" vedení.
5. Svolejte mimořádný republikový sjezd a zvolte "své" vedení.
6. Pokud budou jakékoliv volby, zablokujte vytvoření kandidátky.
7. V tomto stavu vyčkejte do parlamentních voleb.
8. Po "nepovedených" parlamentních volbách, ve kterých Vaše milovaná KSČM nezíská ani jedno poslanecké křeslo svolejte mimořádný sjezd.
9. Na sjezdu odhlasujte rozpuštění KSČM.
Možná rizika:
1. Lidé, kteří se budou účastnit projektu se mezi sebou začnou hádat a neshodnou se na "novém" vedení, popř. nebudou chtít nekandidovat do parlamentu.
2. Lidé nepřekousnou "odpor" ke KSČM a odmítnou do ní vstoupit.
3. Náklady - jsou relativně malé, členský poplatek je 200kč na rok, rozdělí se mezi 100 000 lidí. (20 000 000kč).
Někteří možná navrhnou, že toto řešení je nedemokratické, ale chyba, rozhodne vůle většiny, lidu, a o tom přeci demokracie je. Pokud by tento nápad chtěl někdo doopravdy realizovat, vzdávám se jakýchkoliv autorských nároků a jsem ochoten se ho účastnit.
KSČM měla na konci loňského roku 77 115 členů, což je stále nejvíce z českých politických stran. - Zdroj: Novinky.cz
(Tímto způsobem lze "potopit" jakoukoliv stranu, většinou s mnohem menším počtem lidí, protože KSČM je největší politickou stranou dle členské základny v ČR. Na lokální úrovni se tak už často děje.)
pondělí 12. ledna 2009
Jak snížit počet nehod na českých silnicích
Dnes Vám přináším speciální recept: "Jak snížit počet nehod a mrtvých na silnicích!". Tento plán je vyzkoušen a skutečně funguje - zdrojem je ministerstvo vnitra České republiky.
1. Prvním opatřením je omezit dobu, po které se uznává, že člověk zemře při dopravní nehodě. Dříve to bylo 48 hodin po nehodě, dnes je to 24 hodin. Do mezinárodních statistik se přitom uvádí počet usmrcených do 30 dnů od data nehody, nevím, proč pro české občany je toto číslo jiné.
2. Zvýšit limit, ke kterému je nutné volat policii. Dříve byl tento limit 1 000 kč, v roce 2001 byl zvýšen na 50 000 kč a dnes je již 100 000 kč.
3. Nutit občany obměňovat rychleji vozový park - zavedením přísnějších emisních limitů, zákaz vjezdu špinavým autům do center měst, zavedením tzv. ekologické daně při převodu starších aut. Novější auto = bezpečnější auto (pokud není čínské výroby).
4. Snížit počet policistů, kteří by nehody řešili. Lidé si pak rozmyslí, jestli strážce zákona zavolají a počkají pár hodin, anebo raději vše sepíšou.
5. Zvýšit spotřební daň na benzín. Čím dražší benzín, tím méně se jezdí -> tím menší pravděpodobnost nehody.
6. Povinné ručení rozdělovat podle objemu motoru, na výkonu nezáleží. Čím budou mít lidé menší auta, tím menší budou následky nehody. S Velorexem moc škody neuděláte...
Takže jak na ještě větší snížení nehod? Zvýšit limit pro ohlášení nehody na 250 000 kč - když zničíte vozidlo nejmenší kategorie, není žádný problém. Dále snížit hranici pro smrt při nehodě na 60 minut a zavést super ekologickou progresivní daň. Jakmile je auto starší 5 let, bude se státu odvádět ročně 2000 kč za každý rok nad tuto hranici. Pokud se vám zdají body přitažené za vlasy, zjistíte, že mnoho zemí je postupně ve větší či menší míře aplikuje.
1. Prvním opatřením je omezit dobu, po které se uznává, že člověk zemře při dopravní nehodě. Dříve to bylo 48 hodin po nehodě, dnes je to 24 hodin. Do mezinárodních statistik se přitom uvádí počet usmrcených do 30 dnů od data nehody, nevím, proč pro české občany je toto číslo jiné.
2. Zvýšit limit, ke kterému je nutné volat policii. Dříve byl tento limit 1 000 kč, v roce 2001 byl zvýšen na 50 000 kč a dnes je již 100 000 kč.
3. Nutit občany obměňovat rychleji vozový park - zavedením přísnějších emisních limitů, zákaz vjezdu špinavým autům do center měst, zavedením tzv. ekologické daně při převodu starších aut. Novější auto = bezpečnější auto (pokud není čínské výroby).
4. Snížit počet policistů, kteří by nehody řešili. Lidé si pak rozmyslí, jestli strážce zákona zavolají a počkají pár hodin, anebo raději vše sepíšou.
5. Zvýšit spotřební daň na benzín. Čím dražší benzín, tím méně se jezdí -> tím menší pravděpodobnost nehody.
6. Povinné ručení rozdělovat podle objemu motoru, na výkonu nezáleží. Čím budou mít lidé menší auta, tím menší budou následky nehody. S Velorexem moc škody neuděláte...
Takže jak na ještě větší snížení nehod? Zvýšit limit pro ohlášení nehody na 250 000 kč - když zničíte vozidlo nejmenší kategorie, není žádný problém. Dále snížit hranici pro smrt při nehodě na 60 minut a zavést super ekologickou progresivní daň. Jakmile je auto starší 5 let, bude se státu odvádět ročně 2000 kč za každý rok nad tuto hranici. Pokud se vám zdají body přitažené za vlasy, zjistíte, že mnoho zemí je postupně ve větší či menší míře aplikuje.
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)